בצל הפיגועים • מאבקים חמורים בין בתי החולים: לאן יופנו פצועי הטרור ה'יוקרתיים'?

    חיים הלר 3 Comment on בצל הפיגועים • מאבקים חמורים בין בתי החולים: לאן יופנו פצועי הטרור ה'יוקרתיים'?
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתברר כי בצל גל הפיגועים – קיימים מאבקי יוקרה בין בתי החולים לאן יופנו הפצועים וזאת בשל "זמן המסך" הרב שמקבל כל בית חולים אליו מופנים פצועים.

    על פי הדיווח בגל"צ מפונים רוב הפצועים בירושלים לבית החולים 'שערי צדק' ולא ל'הדסה' וזאת בשל סכסוך לכאורה בין מד"א ל'הדסה'.

    על פי הדיווח, פנו גורמים בבית החולים לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ולמנכ"ל משרד הבריאות בדרישה שיאלצו את מד"א להפנות אליהם פצועים.

    בכיר בהדסה אמר לגל"צ כי "ההחלטה הלא מקצועית של מד"א להדיר אותנו מהטיפול בפצועים – מסכנת חיי אדם ומטרטרת חלק מהחולים שבסוף מועברים אלינו משערי צדק. ברור שזה אישי בגלל שמפונים אליהם יותר פצועי פיגועי טרור, אבל לא יותר פצועי תאונות דרכים".

    ממגן דוד אדום מסרו בתגובה כי "מדובר בטענה מופרכת ושקרית מיסודה הנובעת משיקולי יחסי ציבור של גורם מתוך בית החולים. השיקול היחיד המופעל על ידי מד"א בעת פינוי לבית חולים הוא טובתו הרפואית של החולה. למד"א יש יחסי עבודה מצוינים עם הנהלת הדסה ומעולם לא נשמעה טענה שכזו על ידי מי ממנהליו הבכירים של בית החולים".

    גם בהדסה הנמיכו בצורה רשמית את הלהבות ואמרו: "ההנהלה מקיימת שיח מקצועי הדוק עם מד"א. אנו משוכנעים שפינוי הפצועים על ידם מתבצע על פי שיקולים מקצועיים בלבד ובהיעדר שיקולים זרים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל מי שנצרך ל"ע לבקר בהדסה עין כרם או הר הצופים יודע היטב שהוא ישב או יתאשפז בחדר אותם ישמעאלים החפצים במותו רח"ל.

      איזה פצוע בן ברית מפיגוע דריסה, ירי, דקירה, אבנים או בקבוק תבערה ירצה להתאשפז בו ביום עם רוצחו ובני החמולה הרעשניים שלו?

      זו הסיבה שמעבירים את אנ"ש לשערי צדק והרוצחים ונאלחים להדסה. זה פשוט רק לא רשמי.

    2. 2

      ב"ה אני שם לב שלא נזקקת לטיפול בשערי צדק .
      אבל כנראה אפילו לא ביקרת שם כי אם היית מבקר שם היית רואה שהמצב (לצערנו) שתארת על 'הדסה' תואם בדיוק ל'שערי צדק' אז אל לך לתת נימוקים לא נכונים

    3. 1

      כמו ילדים קטנים….